calambac دیابت سلامت میلیون بهداشت

calambac: دیابت سلامت میلیون بهداشت سلامتی مبتلا شدن بیماران دیابتی اخبار پزشکی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی بررسی ابطال انتخابات در پرند و کهریزک ، تأیید انتخابات شوراها در ۸ حوز

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه تا آخر هفته جاری نتیجه های قطعی تأیید انتخابات در ۸ حوزه استان پایتخت ک

بررسی ابطال انتخابات در پرند و کهریزک ، تأیید انتخابات شوراها در ۸ حوز

تأیید انتخابات شوراها در ۸ حوزه استان پایتخت کشور عزیزمان ایران تا آخر هفته/بررسی ابطال انتخابات در پرند و کهریزک

عبارات مهم : ایران

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه تا آخر هفته جاری نتیجه های قطعی تأیید انتخابات در ۸ حوزه استان پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام می شود گفت که اعتراضات و شکایات راجع به ابطال بعضی حوزه های انتخابیه همچون شهرستان رباط کریم رسیده است که در حال بررسی هستیم ولی آخرین اولویت ما ابطال یک حوزه است.

علیرضا رحیمی در گفت وگو با ایسنا راجع به آخرین بررسی های هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران، گفت: با توجه به بازه زمانی فرآیند بررسی صحت انتخابات حوزه های انتخابیه هیأت عالی نظارت در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران پیگیری به شکایات افراد را در دستور کار قرار داده که اکنون در مرحله بررسی شکایات در بعضی شهرها هستیم؛ البته هنوز به نتیجه قطعی جهت تأیید یا ابطال حوزه انتخابیه ای نرسیده ایم چون ابطال، آخرین اولویت ما است.

بررسی ابطال انتخابات در پرند و کهریزک ، تأیید انتخابات شوراها در ۸ حوز

وی افزود: جهت شهرستان رباط کریم مشخصاً در حوزه پرند و حوزه کهریزک زیرمجموعه شهرستان ری جلسات یکسان هیأت نظارت و هیأت اجرایی این شهرستان ها در حضور هیأت نظارت استان پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد. توضیحات آنها بای ابطال این حوزه های انتخابیه شنیده شد ولی هنوز تصمیمی اتخاذ نشده و ما در حال بررسی عنوان هستیم. البته اگر هیأت نظارت استان تصمیم اش بر ابطال حوزه انتخابیه ای باشد در این وقت هیأت مرکزی ورود پیدا می کند.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به اوضاع بخش های استان پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز گفت: به طور کلی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران دارای ۱۶ شهرستان و ۳۳ بخش است که تأیید انتخابات در شهرستان ها و بخش ها به طور مجزا انجام می شود، شکایات و اعتراضات در بعضی از بخش ها به طور مشخص راجع به چهاردانگه و احمدآباد مستوفی اسلامشهر رسیده است که در حال بررسی هستیم. البته انتظار می رود تا آخر هفته نتیجه تأیید انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه عمدتاً مربوط به شهرها اعلام شود.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه تا آخر هفته جاری نتیجه های قطعی تأیید انتخابات در ۸ حوزه استان پایتخت ک

وی همچنین با تأکید بر اینکه در مجموع انتخابات بدون مسئله جدی از لحاظ سلامت برگزار شد، گفت: مواردی هم که خرید و فروش رأی و رأی دادن در خارج از حوزه انتخابیه گزارش شده است ولی به همان نسبت که ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری تخلفاتی دیده شده است باشد ولی در کلیت انتخابات سالم برگزار شده است است.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: ارزیابی ما راجع به برگزاری انتخابات شوراها در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران این است که کلیت انتخابات به صورت سالم برگزار شده؛ ما اکنون در حال بررسی تخلفات گزارش شده است هستیم؛ اگر به نتیجه تأیید حوزه انتخابیه ای برسیم مابقی تخلفات را جهت پیگیری به مراجع قضایی ارجاع خواهیم داد.

بررسی ابطال انتخابات در پرند و کهریزک ، تأیید انتخابات شوراها در ۸ حوز

واژه های کلیدی: ایران | انتخابات | استان تهران | انتخابات شوراها | انتخابات ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار